Dviračių registras  
NAUJIENOS APIE MUS dvirINFO MARŠRUTAI KATALOGAS DVIRATIS A-Z RENGINIAI GALERIJA D.U.K. FORUMAS SKELBIMAI WIKI
A-Z: Dviraciai ir ju gamintojai A-Z: Dviraciu detales ir aksesuarai A-Z: Dviraciu remontas A-Z: Dviraciu transportas A-Z: Dviracio kultura A-Z: MTB A-Z: Dviraciu sportas A-Z: Keliones dviraciais A-Z: Klubai / organizacijos A-Z: Kitos nuorodos
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

<< ATGAL

Kas yra kalnų, lenktyniniai ir kelionių dviračiai?
Andriukas Dviratukas () 1999-03-23
Informacija iš http://www.autostop.lt/turizmas/
----
Aishku kelionems butu geriausias dviratis su amortizatoriais. Bet ne kalnu, o tikras didelis dviratis. Bet tai tik idealiu atveju. Chia trukdo konstrukciniai ir piniginiai sunkumai. Jei noretum kelioninio su amortizatoriais. Tai toks daiktas yra pasaulyje retas. Kelioninis dviratis labai skiriasi nuo kalninio ar sportinio. Gera taisykle: jums nera kas veikti parduotuveje kur jums siulomas kalnu dviratis kelionems. Taip pavyzdzhiui padare man Dviraciu Centre Vilniuje!

Kalninis: paprastai 26" platus ratai, letos pavaros, jokiu kilpu ir kabliu tokiems aksesuarams kaip sparnai, dynamo, lemputes, bagazhines, etc., vairas nepritaikytas kelionems, remo geometrija nepritaikyta kelionems.

Sportinis: paprastai 70cm siauri ratai, greitos pavaros, jokiu kilpu ir kabliu, vairas pritaikytas labiau lenktynems, negu kelionems, remo geometrija pritaikyta lenktynems labiau nei kelionems, nors jau artima "kelioninei" geometrijai.

Kelioninis: paprastai 70cm vidutinio plo chio ratai, visos arba daugelis kilpu visokiai atributikai, platus pavaru diapazonas nuo greitu (mazhesnes nei sportiniu) iki letu, vairas nevisada parinktas optimalus kelionems, todel ne visus kelioninius dvirachius galima vadinti tikrai kelioniniais, tas pats apie remo geometrija. Kelioniniais dvirachiais galima vazhineti visom imanomom vietovem: keliais, zhvirkeliais, mishku takeliais... dazhniausiai jis net gali atstoti kalnu dvirati. Taigi kas del sportiniu dvirachiu su amortizatioriais... Ash zhinau pora firmu shiaures Amerikoje kurios tokius gamina. Kaina apie US$2000. Viena konstrukcija ypach idomi. Su kelioniniais amortizuotais dvirachiais sunkiau. Zhinau viena firma kuri gamina tokius bet tiktai su amortizuotom priekinem shakem (galinio amortizavimo nera). Tiesa jo vairas nelabai patogus, bet ji galima pakeisti. Shi problema daugiau gvildenama Europoje. Bet dar prototypai nera plachiai zhinomi. Sunkiausia dalys - padaryti kad galetum tureti ant bagazhines krovini, ir kad amortizacija netrukdytu. Paprastesnis variantas yra amortizuotas sedines vamzdis, ir amortizuotas vairo laikyklis.

Zhmones kurie tokius turi sako gad geras daiktas. Zhinau kelius geru dviraciu modelius. Bet ju kaina uzhsienyje yra apie 5000-8000LT. Pats sau viena kita planuoju parsivezhti. Mazhdaug uzh 60% kainos. Tuo pachiu veshiuos ir visokiu KUPRINIU ir SPIDOMETRU pora. Shitie jau tikrai nera brangus (kai kurie net pigiau nei parduotuvese).

Kas del spidometru. Umarai Vilniuje neseniai turejo viena idomu. Ji neshioji arba ant rankos kaip laikrodi (galima virsh striukes), arba dedi ant vairo ir matuoji greiti - uzh 30LT.

P.S. Del Baltic Vairo dviraciu. Kreipiausi i Baltic Vairo pardavimu vedeja kad paaishkintu kokius dvirachius kelionems jie gamina. Atsako kol kas jokio. Parduotuvese Baltic Vairo kelioniniu dvirachiu su zhiburiu nerasi. Gal kas mate kur?